Olival redizajn

1. Mjesto Vizualne Komunikacije

Autor/ica
Ozana Matošin
Ustanova
Arhitektonski fakultet, Studij dizajna Zagreb
Mentor/ica
Ana-Marija Poljanec, Franka Tretinjak
Semestar/razred
5.
Kolegiji/predmet
Vizualne Komunikacije 5

Redizajn ambalaže za Olival proizvode uključivao je prelazak s plastične na aluminijsku ambalažu. Plastična ambalaža zamijenjena je aluminijskom kako bi se dodatno naglasila ekološka osviještenost i održivost, ali pritom nije narušena ekonomičnost pakiranja, čime je zadržana praktičnost koju potrošači cijene.

Posebna pažnja posvećena je dizajnu etiketa, koje su inspirirane klasičnim farmaceutskim etiketama. Ova poveznica s farmaceutskom tradicijom ima duboko značenje, budući da vlasnici Olivala dolaze iz generacija farmaceuta, što je odraz njihove stručnosti i posvećenosti kvaliteti.

Jedinstvenost dizajna dodatno je naglašena kroz fotografije biljaka na etiketama, koje nisu samo dekorativni element. Riječ je o herbarijskim primjercima stvarnih biljaka, pažljivo odabranih i specifično obrađenih za svaku pojedinu etiketu.